something more

en dag som började av att jag vaknade av telefonens underbara vibrerande under kudden .. kanske inte underbart, men sant är det iaf.. det var marie från simskolan, många var sjuka, jag fick jobba (y) upp som spjut, skriker på mamma & pappa att dom måste köra mig till jobbet.. och jaa, efter 30minuter var jag där :) nu har jag tillbringat 4 timmar tillsammans med en tjej, Hanna, och det gick bra tycker jag! lite extra pengar tackar man aldrig nej till. dock måste jag jobba eftermiddagspasset också.. känn lite drygt. men det går nog fort :)

just nu är jag helt sjukt trött, jag har inte sovit många timmar inatt kan jag meddela.. zacke fyller 18 år idag, jag ringde han vid 00.00, grattade och pratade om allt mellan himel och jord :) han är sååååå bra ! så 2 timmar senare, så gick jag ner o fixade iordning mig, bytte om och kom inte i säng förrens 03.00.. jag trodde ju faktiskt att jag hade sovmorgon idag.. men icke sa nicke! jag fick ju iaf prata av mig helt inatt, och det va skönt :) tack fina zacke! snaaaaaaart syns vi :D:D

dags för att skriva planering och lappar till barnens päron! PUSS&KRAM!

en bild från spanien piggar upp, iaf mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0