amazing

en hemskt dag, pallrade mig till skolan med feber
o knappt ingen röst.. kände att jag va tvungen, vill
verkligen inte missa något nu.
jag har verkligen kämpat mig igenom dagen,
och det blev rätt bra ändå :) idrottsskolan med
underbara små 5åringar piggade upp mig lite,
så underbart söta :') och tack martin för att du är så bra !
pratade en stund med dagge efter idrottsskolan,
han kan ju vara en toppenlärare, ! och ja-a, kan väl
inte säga mer än, TACK ! nu ligger jag nerbäddad i
sängen med en tekopp på ena sidan och samhälls-
plugget på andra. prov imorgon, känns bra :)
det är rätt intressant faktiskt :D tro det eller ej !

och jaaa, jag vill bli frisk nu,
missar tävlingen i helgen, och
troligtvis en vecka till utan träning..
ingen puss på det inte ;p

ha det bra iallfall, och hoppas att ni är friska o krya :)
<3


Kommentarer
Postat av: frida!

KRYA PÅ DIG HJÄRTAT!

jag ska vara hemma imorn och TE får bli min räddning! väldigt söt bild med på en söt tjej :)

2009-02-10 @ 21:53:53
URL: http://fridahultin.blogg.se/
Postat av: johanna

tack frida :)

och krya på dig också vännen !

2009-02-11 @ 13:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0