ännu en medalj till sverige !

riktigt bra gjort av anders södergren idag, som han kämpade, han drog hela loppet, och köttade verkligen ! fy vilken härlig känsla det måste vara ! jag låg här hemma o rös, undra då hur han kände :D en bronspeng till Helena Jonsson, som för några dagar sen också vann en guldmedalj, riktgit bra ! (y) nu har vi 4 medlajer , greeeejt ! detta gjorde mig glad :D

goda semlor och fina människor har min dag bestått utav , pia hade bakat semlebullar, med myyycket grädde i, och ingen mandelmassa !;) hon känner mig, och vet hur jag vill ha det ;D har också kollat barnprogram med mina extra-småbröder adam & oskar :) mysigt ! nu blir det bandy,sen ska jag kolla film, :) pappa spelade in wallander igår : Fotografen, och någon ungdomssfilm : Varsity Blues.. :) får se hur dom är !! pappa är med 3 kompisar i stockholm,
fick ett sms nyss, på hotellet, sjuuukt fint ;o ikväll blir det AC-DC-konsert för dom :D och dom kommer ha riktigt kul !

en god frukost fick jag idag :)  yoggie med kiwi & pinkladyäppel i, två grova
mackor & nypressad apelsinjuice :D

pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0