ännu en torsdag..

denna dagen har varit bättre än torsdagen förra veckan iaf !^^ något positivt ! jag började praktiken klockan 10, då jag gick med åsa, och hjälpte en tjej med MS,  sen blev det att vara med Dorothea på en "matt-grupp", sjukt intressant, och även jag kunde vara med på avslappningen :D sen lunch, och därefter gick jag med Eva, och därefter dorothea igen, sen gick jag från jobbet, kände att det blev alldeles för mycket, hade för ont ! jag åkte bussen till träningen, pratade av mig, kramades, SKRATTADE :D fyy va härligt :) det av inte lika jobbigt att vara där idag, men ah.. Louise&Hannah räddar alltid !
träffade också underbara emelie, som jag tycker mycket om ! friidrottare är ngt extra !:') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0