anton-johanna&joel

ja-a, som ni ser, en anton&joel-dag, började tidigt, Anton kom till mig vid 11, o efter en stund gck vi till joel, kollade på mamma mia, och bestämde oss sedan för att gå till konsum o handla godis, toppenväder :) vi stannade också på fiket, jag åt en semla, joel en chokladboll o anton godis !;) anton o jag gick hem hit, o kollade lite one tree hill, sen gick vi till joel o kollade på eva & adam ;) mycket mysig film! klockan blev mycket, vi gick till konsum igen, o sedan vidare mot anton, o kollade melodifestivalen, sen blev det även film, Click, somnade dock ;p även om  det bara blev en massa filmer idag, så har jag haft en toppendag :) nacken mår liiiite bättre, så jag är glad :D anton följde oss hem, o jag sa hejdå till honom för en stund sen,  (: imorgonbittti blir det frukost på bakboden klockan halv 10, men innan dess ska jag försöka sova lite granna ! Godnatt ! /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0