ett leende i allt detta mörka

5 helt underbara dagar i åseda , vill jag börja med att säga :)
även om denna olyckan var framme, så har jag haft
sjukt roligt :) även på sjukhuset ! fick lära känna denna underbara
kille, anton ! dagen igår spenderades med honom, medans vi höll
koll på hans lillebror simon och hans kompis olivier, när dom
åkte pulka :) sen blev det en dag med anton,joel&jennie (:
en lugn dag, eftersom att jag knappt kan röra mitt huvud,!
vi sa hejdå, sen åkte jenni och jag med bussen hem..
min kväll tillbringades i soffan, men massa värktabletter,
rörde mig inte mellan 18-00-22.00, då låg jag bara het stilla..
vadå rastlös sen eller?;o jag kunde inte ens gå på toa själv ;p haha !
min natt va hemsk, tårartårartårar...
tack marielle för att du är en sån fin tjej, <3 du är värd att få vara glad !
men det känns som o jag förstör det..


Kommentarer
Postat av: marielle

tack själv johanna ! du är inte värd det du går igenom just nu :/ och du förstör verkligen inte , tvärtom ! <3

2009-02-19 @ 23:06:16
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0