flyga drake..

oj en sån fin morgon :)
jag vaknade vid halv 10 , åt frulle
och packade det sista ! gick sedan ut
på min underbara ballkong o satt i solen en timma!
helt uuuunderbart väder (: satt där med
termobyxor,vinterjacka,halsduk,vantar,filt, tjocka skor
och solade ansiktet för att mina fräknar sak titta
fram :) love them ! så nu har jag hela fejjan fylld
av fräknisar !:D great jue !

mamma o jag åkte o handlade, och jag kan lova
att det blev sjukt mycket skratt och fjantigheter !
för är det mor och dotter adolfsson vi pratar om
så kan det inte bli annat !;D

bussen gick klockan 13.00 jag köpte en bok att läsa
under tiden på bussen : flyga drake! RIKTIGT BRA !,
o nu sitter jag hos mormor o ska snart äta god mat :)
sen ska jag ge mig ut på en joggingtur,
det va så längesen nu, men nu är jag helt frisk, o kan
jogga en liten runda (: i detta underbara vädret kan det inte bli
annat än mysigt :)

& ett stort tack till zacke som räddade min natt igår,
han ringde klockan 01.43, sen pratade vi i 45min,
en riktigt trevlig pratstund, ett halvår sen vi träffades nu ;o
jag saknar honom ! men sm-dagarna kommer bli toppen !

pussss&krram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0