fredagen den 13.e

otursdag?.. hm, jaa lite kanske !
pengarna var slut på kortet när jag skulle handla,
jag slog i huvudet i backspeglen på bussen,
och så blev det ingen åsedatripp idag..
men allt löste sig !:D pengarna la lina ut tills pappa
kom o betalade, mitt huvude mår bra igen
och kvällen tillbringas istället med Carro,Tove,Sara&Jocke !
(y) toppppen !:D
men jag missade dock annas mördarspinningpass
& skräckfilmen med friidrottarna.. vill inte smitta ner alla
som verkligen inte vill bli sjuka nu, jag förstår att dom vill
hålla sig friska o kunna träna :)

min dag har varit great, staden med laajni !:D
inhandlade mig ett par nya jeansleggins, en röd väska
och Rockballader(singstar) ;D imorgon bär det av til åseda
och då blir det singstar, skrillor, film, mys och skratt för
hela slanten ! stannar nog ett bra tag, kommer antingen hem
tisdag eller onsdag.. puss på det !


nu kommer snart mina kära vänner, och jag har laddat
upp med mycket godis, bra film och siiiingstar !:D:D


ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0