i belive i can fly

bara man tror, så kan allt vara möjligt :)

ville börja med att tacka linus som gjorde min kväll :D
långa samtal med honom, är nog det roligaste som finns.

förövrigt så har kvällen varit på botten..
har bråkat med lillasyster,mamma&pappa,
jag har tänkt, gånger 1000 ( det blir så när jag inte tränar ),
nu kommer allt på en o samma gång,
jag har bara suttit framför datorn typ,
utom när jag pratade i telefon, ! kul kväll (y)
jiiiipppie !;D haha men det kan ju bara bli bättre !

klockan är snart 22.45, o jag sitter här fortfarande..
inte bra, men vatusan, man lever bara en gång ;p varför
sova bort den tiden då? jag väntar på att en viss person ska
logga in på msn, men det verkar inte bli så :p

i helgen åker vi till åseda jennie och jag :D
då kan man inte annat än vara glad :)
skridskor på fredagen vet jag iaf :D haha,
förbered er på utskämmning gott folk !

kärlek?
i don´t know !

Kommentarer
Postat av: Carro

Du kan alltid prata med mig om det är nått, glöm inte det <3

2009-02-03 @ 17:18:56
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0