kvällspromenad

åh, LOVEIT !:)
särkillt med carrro, det betyder en hel del sång,skratt&
sjuuuka konversationer ;o vi gillar´t ^^

& linus räddar , somvanligt min kväll från att gå under !

annars då? jotack, allt är bra :)
ont i halsen är dock ett minus, det betyder : INGEN TRÄNING..
"älskling, en dag ska vi alla dö"
den meningen skrämmer mig, jag är rädd, riktigt jäva rädd
för döden.. ingen vet vad som händer, ligger man bara där i
jorden o ruttnar bort? .. jag tror att man kommer till himlen,
ärligt talat alltså.. inte jag, utan min själ, (: jag önskar det iaf !
tack världens bästa marcus, för att du finns när man behöver prata .

skrillor am freitag, in the big city :D greeeeat !^^
singstar, filmer o mys lär det också bli !

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0