My life would suck without you

praktiken idag va helt galet bra :)  började dagen med en MS-patient, som jag & en sjukgymnast, åsa tog hand om ! jag gav tips på pilatesbollen, och vi övade även balans :D sen fick jag vara med på en Gå-skola, för människor som har proterser ! och fy va bra man mådde då !! dom skämtade om allt,
- Hööru.. jag tappade mitt ben. kan jag låna ditt? (han tappade sin protes)
- Du protte, har du svårt att gå eller? (Till någon i rullstol )
- Jag fick kramp i protesen ;)
och maassa gubbskämt ! haha, man har ju inte annat än roligt, och man får en sån motivation av att se dom träna, dom ger verkligen allt och lite till :) IMPONERANDE ! jag fick sedan vara med på en utbildning, riktigt lärorikt !! fick en massa antecknat, och är nu ett proffs på sjukdomen MS, (nästan i vajrefall) :D intressant va det allt, och jag blev inte ett dugg trött, även om den höll på i 2 (!)timmar !

efter jobbet åkte jag till träningen, och ärligt talat, så höll jag på att balla ut, utanför dörren.. tårana kom, och jag orkade inte gå in.. jag möttes av en glad ingela, som kramade om mig, och peppade :) jag grät så gott som hela tiden, alla såg ut att ha så kul :) men ah, jag hade tur i oturen ! snart är jag fit for fight igen ! ävenom det nu känns som en evighet tills dess.. och en annan sak : våran tränare, anna, kan vara en helt underbar tjej ! verkligen :) tack !

nu blev det långt ! men aja ;p imorgon blir det ännu en dag på rehabilliteringen, jag ser fram emot det :D på torsdag ska jag pallra mig till träningen igen, då blir det massa prat med friiiida !<3

Kommentarer
Postat av: Sara

du ska se, snart går det uppåt med träningen igen och då kommer det vara sååååå mkt roligare än vad det någonsin varit, jag tror på dig !

2009-02-24 @ 19:29:16
URL: http://jonssongerhardts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0