rubrik.. hm, NADA !

en underbar morronjogg på 8km :)
benen bara rullade på & allt kändes så bra !
att bara springa runt är nog det bästa som finns,
man slipper tänka på allt annat, man kan bara
njuta av vädret och nuet (:

fick dock världens andningsanfall mitt inne i skogen,
klarade ut det bra själv, men det är tur att mobilen finns
i fickan iaf.. men det är ngt jag måste dras med,
jag hatar det, över allt annat, för jag vill kunna springa utan
att vara rädd för att jag ska ramla ihop och andingen ska
sluta fungera riktigt.. men det gick bra, och jag kunde fortsätta
springa :) fina människor var det överallt, alla hälsade så
glatt så, och skrek : kom igen :D

jag sprang o log, :)
JAG ÄLSKAR DET HÄR !:D
nu har jag varit o handlat åt min lilla mormor som står
o lagar mat just nu !  nähe, duschen väntar !

njut av livet :')<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0