stepbrothers

en fin kväll igår, med fina pojkar :') det blev först att träffa marcus&joel, innan vi gick ner till pizzerian, träffade då anton,andreas&sebbe :) pizza blev det för deras del, medans jag har svårt att äta, och kunde därför inte äta en pizza! men lika glad för det va jag, !:D konsum, godis & filmhyrning , sedan bilfärd hem till rasmus(?), ! Det var nu Marcus,Joel,Andreas,Anton,Sebbe,Rasmus,Dardan,Robin, jag & en jag redan glömt namnet på ^^ haha ! en väldigt bra kväll, som slutade med att anton följde mig hem :) jag kollade på ett oth-avsnitt, innan jag sov.. då va klockan halv 2, !

snart kommer anton hit o kollar på Mamma Mia med mig ! ha en fin lördag gott folk !:D puss&kram

ja-a, en hel del skratt blev det i varje fall !;) haha ! SE DEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0