tired & sad

precis som rubriken säger så är jag sjukligt trött,
har inte sovit en hel natt sen i tisdags..
men inatt ska jag sova :) för jag har fått nya tabletter
som verkllige hjälper ;o tro det eller ej, !
jag har nu testat 5 olika sorter, men 6.e gången gillt !
:D:D 

kvällen har jag tillbringats hos extramamma pia,
& hennes familj, tillsammans med min kära mamma
& pappa, det blev melodifestivalen, och bara ta det lugnt !
ett spel med barnen också, :) mycket mysigt !

jag är ledsen, riktigt jävla ledsen på hur folk behandlar alla..
hur va det nu? gyllene regeln? varför tänker ingen på den?
: Behandla andra, så som du själv vill bli behandlad !
Joo, sure bacon att man gör ! never !
en sån fin människa som hon, är verkligen inte värd detta !

I just wanna jump, don´t wanna think about tomorrow !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0