You've changed my whole life

telefonen ringde klockan 09.00, jag va tvungen att åka till sjukan, tog en massa prover & halsgrejs, hade tydligen ngt fel på halsen, och min röst vill inte alls fungera !^^ åkte i varjefall till skolan efter sjukhuset, fick göra samhällsprovet, sen kom mamma o hämtade mig :) provet gick bra, det va rätt lätt (: kändes bra ! dagen kommer tillbringas i sängen framför en bra film :D tänkte faktiskt kolla på "flyga drake", ska ringa martin nu en stund, då kommer man på bättre tankar !
imorgon blir det ingen skola för min del, men måste åka in o göra tyskaprovet, sen är det sportlov !(y) helt galet skönt!
jag åker till åseda o vilar upp mig med mormor som fortfarande har lunginflamation, hoppas på lite trevligt sällskap från mina små vänner där också, fast så lär det ju bli i vilket fall (y)  hoppas alla mår bra,
& jaaaa, mina ben är heelt spralliga, jag klättrar snart på väggarna, har inte tränat på snart 2 veckor ;o DET är sjukt ;p
kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0