18år

SARA JONSSON, 18 år !

det är helt galet, det känns som om vi precis slutade 6.an,

vi är fortfarande barn, inte vuxna, inte ännu..

men nu är det verklighet, vi har kommit till det året vi ska fylla arton..,
tiden har bara rullat på, och imorgon fyller en underbar vän till mig ,
hela 18år ! hon finns alltid där och jag vet att hon alltid lyssnar om
jag vill prata ! detta gäller självklart för henne med, jag finns ALLTID
där om hon skulle behöva mig, och det vet hon ! sara är en sån himla
fin människa, och vill alltid allas bästa !:)hon är väldigt bra på "deep-talk",
och har dom där "rätta orden" som verkligen behövs ibland. hon är
också väldigt bra på att skratta, och att få folk att skratta, för hennes
humor är helt knas !;p hon är jättebra på att sjunga och älskar verkligen
det över allt annat ! den här tjejen betyder så himla mycket för mig, och jag
önskar och ber till gud att hon ska få en underbar födelsedag, och lycka
med allting, för det är hon värd, verkligen !

Jag älskar dig, Sara <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Johanna, det är konstigt att du ALLTID får mej att gråta ! på rätt sätt dock !

Jag vet, det känns precis som att jag började lekis på gemla och det är helt sjuuukt !

Fan vad jag älskar dig Johanna, ibland träffar du precis rättt ! <33

2009-01-06 @ 09:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0