en stor puss på allt just nu !

skolan är toppen, vännerna är toppen, friidrotten är toppen..
allt är toppen !:D:D älskar att kunna säga det :)
en galen dag i skolan, träningslära,matte o tyska !
avmålningar o maassa skratt med erikfisen !
sen upp till skolan igen, Fair-Playgenomgång med
1.orna ! telefonsamtal till gemlaskolan o en massa skratt på det med.
det blev sedan promenix till stationen med Marcus,Emmy,Hannah,Johan& en kille till.
marcus,johan & jag stod sedan på stationen ett tag o pratade
innan mackans buss gick.. johan o jag åkte sedan hans buss, o
jag hoppade av vid samarkand, o gick till tipshallen !:D
en lugn träning skulle det bli, men som alltid när det gäller mig,
så blev det sjukt jobbigt ;o cykling i 20min, sen medecinbollsstyrka !
Johan,Oskar,Elin,Anna,Erika&Jag, vilket gäng alltså!:D
kvällen ahr spenderats mframför tv.n med familjen , & vid datorn,
pratat med väldans massa med kul folk, härligthärligt !:D
nu är det sängdags, imorgon väntar Simlärarutbildningen på morgonen !:)
take care everybody !

här har ni konstnärerna, !;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0