Födelsedagskalas :D

simone kom till mig vid 3-tiden, vi blåste ballonger, gjorde plakat
och skrattade o hade allmänt kul :) sen kom Simon,Martin&Jocke.
vi bakade kladdkaka !:D och joo, kladdig blev den ju iaf !^^
på med ytterkläder, nu ska vi hämta sara !:D:D vi hade ett halsband med ballonger till henne
och en ögonbindel ;p på vägen till mig hittade vi på en massa knasigheter !;)
som att gå genom åkern, så hon ramlade hela tiden, hoppa över hinder
och bära henne över järnvägen, hon fick också rida på en häst och
gå bland grenar !;) hemma hos mig, väntade martin,jocke&simon,
dom hoppade fram och skrek grattis :) tove, hannah & carro kom sedan !
kladdkaka och singstar i mängder !:D ett och ett annat skratt hanns också med!
en promenix i kylan, och sen hem till mig igen, nu bara Tove,Hannah,Simone&Jag.
dom åkte för ett tag sen, och just nu sitter jag o tänker på vilka fina vänner
jag har egentligen :') ni är fantastiska, och sara .. hoppas du hade en fin dag !:)




TACK !<3

Kommentarer
Postat av: Sara

JOHANNA !

Det finns inga ord för hur otroligt fantastisk min kväll blev ! Tro mej, jag är evigt tacksam för precis allting ni gjorde och allting var verkligen suveränt och ni är heeelt galna !

åååh, jag kan inte fatta hur otroligt snälla ni är mot mej, ni betyder verkligen precs allting !

Och tack för presenten, även om det räckte på långa vägar med allt ni hade fixat så var det omtänksamt !

STOR MASSA KÄRLEK PÅ ER <33333333

2009-01-06 @ 23:23:55
Postat av: Sara

JOHANNA !

Det finns inga ord för hur otroligt tacksam jag är och hur mkt ni verkligen betyder för mej allihopa, allt och lite till !

Ni var helt galna där ett tag men det gillar jag !

Om du bara visste hur otroligt mkt jag uppskattade detta, hur länge jag kommer att leva på denna kvällen och presenten, vilket egentligen verkligen inte behövdes, överraskningen räckte och blev över och jag är såå tacksam för precis allting ni gjorde , verkligen!

ÅÅÅÅH, STOR KÄRLEK PÅ ER VERKLIGEN ! <33333

Tack för allt ! <3

2009-01-06 @ 23:26:09
Postat av: Erika

ni glömde höra av er till mig ;/

2009-01-06 @ 23:48:21
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0