it´s friday.

skola två timmar innan hannah & jag tog bussen hem!
tillsammans med jocke & "äcklet" ..
mycket roligt och somvanligt mkt skratt !
hemma en timma, sen träffa hannah & åka in o träna !
det blev hoppstyrka för mig,louise & christian,
hannah,kenan& markus körde "inför tävling" :D
ett kul pass med louise & fredrik som tränare !
vid klockan 6 va vi klara & då hade vi hunnit med
mycket kan jag lova :) hopstyrka,rörlighet,bålstyrka,balans
och fotgymnastik ! det blev sedan ett och ett annat skratt
tillsammans med hannah,markus&kenan, HELT SJUKT !;o
jag föll ihop av skratt ;o ni är fantastiska, <3
jag övningskörde hem, efter ett besök på CityGross !
god mat & en promenix med syster blev det sen !
nu har vi gäster, familjen Sjöö är på besök !
singstar och massa skratt väntar !^^
Puss&Kram !  :*

EXPERT !^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0