tisdag, underbara tisdag !

engelska,träningslära,matte och tyska ! det stod på schemat idag !
självklart också lunchen, som idag va rätt god ;o kryss i taket !
hannah,erik&jag hängde i tipshallen 2 timmar innan träningen.
träffade mycket folk vill jag lova :) härligt folk ! lite fotboll, snack och skratt
blev det också såklart !^^ ni är fina ni !
fartlek, 30min, fyfabian säger jag bara ;o sjukt jobbigt, but.. I DID IT !
but it was hard..  va nära på att kollapsa helt när jag kom i mål ;o ahha !
men efter lite prat med anna & patrik va jag nästan helt återställd igen :)
anna höög kan vara en av världens finaste tjejer, hon är värd allt bra !<3
imorgon är jag leeeeeedig ! från skolan iallafall.
det blir arbets-ekg och syreupptagningsförmågstest från klockan 11 o framåt !
och eftersom att jag har en av världens bästa lärare, så fick jag leigt fram till 11,
och sen behövde jag inte gå på sista lektionen ^^ great !
det blir istället träning efter sjukan, hoppträning med fredrik tror jag väl :)
och nu är jag också anmäld till pallasspelen 30Januari-1Februari !:D TAGGA
kram & puss

bild från underbara öland, skördefestivalen :) loveit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0