världens finaste killar

ja, jag är i åseda igen !:D
min dag igår va mer än bra :)
bussresan va iofs dryg, men sen träffade man mormor
&morfar , o lite senare kom joel o hämtade mig, vi gick till andreas !
match i ishallen, hejja mackan (Y)
2-2 blev det, efter varsitt mål av Anton&Sebbe ! great !
Matilda,Joel,Andreas o jag gick sedan hemåt!
o en halvtimma senare blev det pizza, Marcus o Joel kom hit
vi hämtade sebbe, o nere vid pizzerian va Anton,Dardan,Klas,Fredrik(?)
o ngn mer ;p vi skrattade o hade kul vill jag lova :)
det blev sedan konsum, hyrde film o spatserade sedan vidare till anton,
motion fick vi iaf !^^ vi myste ner o i soffan, o kollade på "Barnhemmet",
och fyfan va rädd jag va, rätt ut sagt ;o helt galet. men ah, den va faktiskt rätt
bra :) när filmen va slut, va jag rätt skakis kan jag lova, vi kollade då på slutet
av ET-phone home!:) en o en annan tår måste jag erkänna^^
det blev sen ngn humorgrejs, som jag inte riktigt förstod mig på , haha !
Marcus,Sebbe,Robin,DardanJoel & jag promenixade sedan hem till oss..
en mysig kvälll med uuuunderbara killar !
Marcus Sandqvist, du är bäst, vad som än händer :)
jag kom hem till mormor på natten, drack te o pratade med henne en stund !
hon är fantastisk, & hon fick faktiskt sova uppepå med mig, för jag va för rädd. ;p
ikväll åker jag hem .. egentligen så tar det emot at säga det, men så är det..
nu blir det promenix med mormor :)
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0