What a wonderful day!

skula, 3 lektioner ;p
tyskan kan vara värd att nämnas !;)
haha, Viktor,Fehim,Kerstin,Johanna&Lejla goes skådespelare ^^
fytusan en sån rolig lektion , jag skrattade så jag grät ;o
hannah&jag begav oss upp till tipshallen, åt upp på kansliet
med sofie, underbara sofie :) träning, häck sedan !^^
jag fick dock inte köra allt pga andning ! men jag ahde kul ändå!
sjukt kul till och med ! allt känns så lätt !
& anna höög o isabella kan ju vara två uuuunderbara tjejer, <3
det blev sedan massa skratt & prat på atte med simon.
ngr skills hade jag faktiskt på dendär stången !;)
och isabella, du klarar detta, det är svårt, men du klarar det, <3
Pussss !

You are something special .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0