I´m not afraid to move on

en tuff dag om jag får uttrycka mig så! jag vet att maninte ska klaga, och det gör jag heller inte :) barnen tog bra hand om mig! jag kom till idrottsskolan med 38.7 i feber, blev bemött av bamsekramar av alla fina ungar, sen drog det igår! doppboll som uppvärmning, sen sprang de intervaller ed styrkeövningar, och därefter fritt! filip och jag skrattade ikapp, medans de andra lekte maffia! dagen avslutades med spjut, för det va det som alla ville ;) jag kom hem vid halv 3, o sen dess har jag legat i min säng och sovit! nu är jag vaken och det har även slutat åska :) greejt!

jag lovar dig, jag klarar mig fint utan dig!
life goes on, jag har världens finaste vänner (:<3

fiiiina ungar :) underbara!

så här snygg har jag varit idag!^^
man är alltid så fräsch när man är sjuk!
loveit, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0