no matter what

5 fullspäckade dagar, så jag har varken haft tid att skriva något seriöst inlägg eller lägga upp några bilder.. ikväll kommer alla bilder, sommaridrottsskolan, falkenberg, göteborg, sommarjobb med hannah, åseda och lite smått o gott :) så ikväll kommer jag även skriva lite om vad som hänt oså :)

gårdagen spenderade jag md carro&sara, dom sov här (: mycket skratt, sjungande och prat . kvällen avslutades med ett telefonsamtal från jonathan & hampus, sen blev det film hela natten och en str kopp te , underbart. 

nu har jag precis gjort frukost vilket innerhöll gröt, 2 mackor, ananas, tomater, gurka och mjölk :D mums! kvart över 1 går bussen mot stan, ska då träffa Jack och fika med honom :) sen blir det jobb klockan 16.00-20.00! PUSS!


jag saknar marielle, såhär mycket! kom hem! <3

Kommentarer
Postat av: marielle

gissa om jag saknar dig eller? som TUSAN! men vi hors senare idag :) <3

2009-07-31 @ 17:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0