schtek!

en sönderstekt johanna sitter nu framför jockes dator hemma i gemla, efter att ha tillbringat dagen på östra stranden med familjen :) helt underbart! klarblå himmel, solen som stekte och maaasssa folk, det gillar vi! vi badade, solade, pratade, skrattade och bara va! det är rätt typiskt min familj! åt god mat också och fikade med bullar, godis och dricka! grejjt! vi lämnade halmstad vid 4-tiden, då vi va rätt trötta! en trött johanna sov en stund, sen va vi framme vi nästa stopp, farfar & majsan! god fika o en mysig stund va det där :) sen bröt helvetet ut, det åskade, blixtrade, regnade o va allmänt läskigt. vi körde hem, och nu ska vi tillbringa kvällen med två fina familjer (: äta grillat, muuuums!

grådagen tillbringades med tove! träning på idrottskliniken:) och efter en mycket jobbig stund, då svetten rann och blodsmaken var nära ..(okej, inte så illa), men efter en stund av skratt och lite träning så åkte vi hem till mig o sjöng singstar med adam, jonny & jocke (: marcus&dan kom på besök, sen blev klockan mkt, o jag skulle sova :) en bra kväll!

min dator är sönder, sådet blir ingen blogg förrens om en vecka, för hannah, syster, jag & amanda åker till falkenberg på onsdag o är borta till söndag! TOPPPPEN! ha en fin vecka, med mycket sol & bad o fina vänner! PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0