I don´t need you anymore

åh, vilken uunderbar helg :) helt galet!

fredag ; bussfärd mot götet klockan 09.00, en taggad johanna, & en taggad hannah skrattade mest hela resan ;) sen spenderade jag dagen med martin när vi väl hade kommit fram! det blev pizza med elin, rebecca, louise, hannah och tagge sen :) mycket mysigt!

lördag ; en dag som tillbringades på ullevi, för det mesta, men också på nordstan för att äta pizzahut med lollo&hannah, sen också på liseberg med fiiiint vänner! och precis som på fredagen, tillbringade jag nästan hela min dag med fina falumartin (: underbart! zacke kom också och hälsade på i göteborg, mycket trevligt :D kvällen/natten spenderade jag på liseberg , vann storvinsten på basket (två stolta tjejer vid namn hannah & johanna skrek och skrattade satan när vi vann), utkikstornet och sen en maaassa godis och mat! greeejt! lite strul med tåget hem, men det löste sig :) 3 trötta tjejer somnade gott efter en fiin dag i solen!

söndag ; sista dagen! martin och jag kollade 200m-loppen och tresteget medans vi skrattade ikapp! prat om allt mellan himmel och jord hanns också med :) killen är i en klass för sig!  dagen gick fort, och var sjuuuukt varm! galet :) vid klockan 9, efter hannahs 800m-lopp rullade våran minibuss hem! hannah&jag sjöng hela vägen hem, och skrattade gånger 1001 ^^ en galen resa, helt underbar, toppppppppen :D

vänner, från hela sverige fick jag även chansen att träffa:) galet, allt mellan skåningar och norrlänningar :D det gillar vi!

louise, sara, rebecca & jag, första dagen (då vi fortfarande orkade vara i solen^^)

en glad johanna, högst uppe på högra ulleviläktaren :)

HANNNNNNNAH :D<33

vet ni? jag älskar det :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0