midsommar 2009

en helbra kväll igår :)
började med midsommarfirande i parken, med alla småungar (: dans runt midsommarstången, sång, uppträde och massa mys :) det gillar vi! sara var ett underbart sällskap och tillsammans tog vi hand om mina söta små barn, maya&michelle,! glada och taggade cyklade sedan jocke, jag och sara i riktning mot magnus ute i skogen! efter många om och men, med blandannat blommplockning och söregn, så kom vi tillslut fram, dygnsura och trötta, men glada ändå (: jag gav min bukett till magnus, tillsammans med en midsommarteckning (y) allt drog igång, vi åt god mat & måååånga jordgubbar! tog våra filtar och begav oss mot sjön , för att kolla på solnedgången (: suuupermysigt! när vi började frysa så vandrade vi hemåt igen, oc tillbringade sedan natten inne hos magnus (: prat, skratt, guitarhero, mys och tedrickning (y) det gillas skarpt! vid klockan 01.30 tog jocke, linus, jag och sara våra cyklar och cyklade hemåt, livrädda men glada efter en supermysig midsommarafton :) vid 02.00 var jag hemma, och somnade gott vid klockan 03.00 efter smsande med härligt folk (: hoppas allla hade en supermysig midsommar! & jag lovar er, man kan ha kul utan alkohol, jag kan iaf ! jag vaknade inte upp i ett tält på öland, där spyor rinner på marken efter allt regn, jag vaknade inte upp med minnesluckor, undrandes omvad egentligen jag gjorde igårkväll! jag vaknade upp glad & pigg i min sköööna säng och tänkte : fy va roligt jag hade igår :) och kommer ihåg allting! & vet ni? jag är stolt över mig själv :) ha en fin dag alla glada!:D

Kommentarer
Postat av: Sara

det var en mysig kväll igår :)

jag är megapigg och sjuuukt pepp för föreställning imorgon och det är fiiiineväder :D:D <3

2009-06-20 @ 17:40:09
Postat av: LOUISE

Ja, helt rätt. Man kan verkligen ha kul utan alkohol! :)

2009-06-20 @ 18:24:00
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: carro

hahaha du dissar ju inte mig lite här ;D

men jag gillar dig ändå <3

2009-06-20 @ 23:21:43
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: joel

inte som på åseda dagen då typ;)haha:D

2009-06-20 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0