rap das armas

haha, en sån sjuukt go låt :D lyysssna förfanken!
"rap das armas"

regnet det bara öser ner, och jag skojjar inte ;o det verkligen ÖSER! nu öppnades precis himlen utanför mig ;s gaalet ! hoppas på bättre väder senare :) nu har jag precis fixat klart mig ! kransen från igår lev förstörd :( inte för kul, men jag kör på blommor i håret istället:D greeat det med! vid halv 2 så går jag till sara, där jag lämnar mina grejer innan vi går till parken och myser med resten av gemla :) midsommarfirandet där är inte att leka med :) suuupermysigt ! fika, midsommarstångsdans, uppträde, clown, boll&pilkasting, lotter, skjutbana, ponnyridning :) ååh, jättemysigt! sen bär det iväg hem till magnus, där vi ska mysa (: det blir grillning, jordgubbar, filtar, sjön, prat och massa skratt, somvanligt :) mcyket bra ! det gillar vi ! det blir ett gäng som samlas där, inte för många, men lagom :) bättre det, än att supa ner sig på öland detta året, eller vad säger du carrol? ) haha ! Pusss&glad midsommar :') <3


 

Kommentarer
Postat av: Gustav

Då syns vi hos mange :D

2009-06-19 @ 14:23:13
Postat av: Liselotte Hultgren .

Du är sjukt söt Johanna :o<3

2009-06-21 @ 18:32:26
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0