this is who I am, and this is what I like

tredje dagen på sommaridrottsskolan, och ännu en dag med kanonväder! helt underbart, sinnes. en dag med friidrottsgrenar, och en johanna som var så inne i sitt höjdhoppscoachande att hon hoppade runt av glädje varje gång ett barn klarade, :) nästan som jag brukade göra själv när jag slog pers i längden :D haha ! gaalet .. barnen uppskattade det dock, dom kramades, gjorde "give me five" och skrattade ! alla var glada, det gillar jag :)

i eftermiddag har jag kämpat med utrustning inför Fotbolls-vm imorgon :D:D:D mina barn kom 2.a i stafetten och valde att vara Brasilien! så imorgon gott folk, så är hela min grupp gula och gröna, och har plakat, det kommer bli toppppen! (y) heja laget :D kvällen har tillbringats på idrottskliniken med tove och alla biffarna !^^ och vet ni? snart hör även tove & jag hemma där ! dock är det ett tag tills dess !;) haha , men vi har kul! dusch och bastu väntade, innan vi åkte hem! nu sitter jag ute på altanen och bara njuter av den ljusblåa himlen, inga moln i sikte medans solen går ner på min högra sida !:) uunderbart :)

& jaaa, jag kan har fått världens bästa nyhet idag :D martin kommer på världsungdomsspelen, !(y) topppppen, som jag saknar den killen! puss&hrj / en glaaaaad johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0