you´ll be in my heart

no matter what they say :')

en helbra kväll hos lina, med familjen Loeffel & Bengtsson!
det blev god mat innan Lina, Linn, Carro och jag sjöng singstar,
carro försvann sedan, då gick vi ner o fikade, då även
adam, nellie och deras föräldrar också kommit :) vid 21.30
skjuttsade lina,robban& linn ner mig till stationen, och jag tog
gemlabussen hem (y) nu harjag precis surplat i mig en kopp
sommarte och ska snart sova! imorgon väntar ortopeden,
för att få datum för operation av mina fötter! jag väntar fortfarande
på besked från nackdoktorn.. men det blir bra :D:D sköt om er!
bilderna från igår kom inte idag heller, carro är seg på att skicka!
men innan året är slut, så lovar jag :) Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0