mysfaktor 1000

helt galet fin kväll :)
folk började komma vid 20.00-tiden ,
vid halv 9 var allting klart, vi hade släckt ner hela huset,
o tänt en massa värmeljus överallt :) jag hade också
fixat 10 koppar te, i alla möjliga sorter :D
vi satt o pratade o myste i 1timma bland alla ljusen
på mitt rum ! helt underbart ! sen la sig alla i min säng,
en säng som egentligen är till för 2, blev en tiobädds-säng!^^
det va mysigt, vi låg o pratade/skrattade/sjöng o flamsade
tills klockan blev 00.17 typ, då begav sig alla hem, & nu har jag
ställt fram klockan, nu är det SOMMARTID, vilket betyder :
- snaaaart sommarlov !:)<3

fick också ett samtal från andreas&anton som har det väldigt bra
i Holland ! då blev jag mycket gladare än va jag redan va innan,
& då var jag redan gladare än jag brukar ! det kan sammanfattas
med att : Jag har haft en toppenbra kväll med underbara vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0