åh, vilken härlig dag

sitter just nu på bussen mot åseda, efter en underbar
dag med fin släkt ! klockan 9 rullade bilen mot kusinerna
iväg (: vi handlade lite frallor & fika , jag övningskörde (y)
vid klockan 10 åkte en fullproppad buss med släktingar
iväg mot karlshamn ! men det blev några stopp på vägen,
första stoppet var "bilkyrkogården" vid ryd, RIKTIGT häftigt !
hittade ngr gamla tidningsartiklar mitt ute i skogen, och
på en av sidorna stod det gamla friidrottsresultat! bl.a
agne bergvalls, caritas och så ;p häftigt ! vi rullade sedan
iväg, stannade i mörrum, där det va en stor fors, sjukt
fint (: vi åt lite glass & barnen lekte med änderna!^^,
karlshamn va nästa stopp, där blev vi ngr timmar,
pastasallad, frukter, läsk och godis nere vid havet (:
det blev också lite fiske, men emelie & jag gav upp efter
att bara ha fått bottennapp, jag tog mig en powernap
i solen innan vi skulle fika :) majsan hade bakat
underbara kakor (y) love it. bussen rullade iväg mot
en underbar strand, där vi kollade på båtar och åt glass igen :)
klockan va sedan 6 och bussen rullade hemåt, vi grillade kåv
och åt massa godsaken, tog släktkort och sen lekte vi med
de små kusinbarnen (: en helt underbar dag, så himla mysigt!
här är ngr bilder på hur fint vi hade det (: jag älskar mina underbara
släktingar (: <3





jennie & emelie tog flera, men dom kommer kanske !;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0