just a new day

When your mind is made up
There's no point trying to change it

en ny dag som innehöll allt från skratt till gråt !
samhällslektionen va sjukt rolig idag, en stor
tumme upp för den ! sen ledarskap, sekretariatet
hade det väldigt stressigt inför särskole-dm nu på
onsdag, jag,alexander,marika&sofia höll på att gå
i taket. sjukt jobbigt ! men skratt och fjant löser det
hela väldigt bra (y) och mitt i allt så får jag ett samtal från
Umeå, ett gäng killar som tydligen hittat mitt nummer
någonstans, vi pratade med dom en stund, sen.. back to
work again ! vid 3 va vi klara, så gott som iaf, och efter
lite ärenden, så åkte jag hem, ! och jag fick ännu en gång
ringa och säga att jag inte kunde vara med och hjälpa
till på vårruset ,den här gången , pga att jag har för ont i nacken.

nu ska jag plugga matte ;p imorgon är det nationella, och
det måste gå bra ! take care, /Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0