i brist på annat

detta kan bli kul :D hittade listan hos frida,

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Godnatt <3

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ah, fast jag måste ju åka them igen på lördagkväll, tränar ju på söndagmorgon, men vi åker dit på fredag:)<3

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Godnatt sötaste<3

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
Det är inget johanna, jag älskar dig<3

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Tja babe, vad gör du? :D

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
okej härligt :) nej, inget alls

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
jahaokej, men vi hnner nog inte ses då, jag ska hem tidigt, vi har match :(<3

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Hej på dig :) allt är bra med mig, jag kom precis hem från träningslägret i italien. Hoppas du mår fint! absolut, är du inne imorgon?

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Johanna, jag ville bara säga att jag verkligen menar det, du är hur underbar som helst, galet bra är du. och Tack, för att du finns, och för att du skrev till oss, <3

10.
Din romantiska replik?
Eeh, kanske !;)

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
okej, ska åka hem nu, har precis slutat :)


lite knasiga svar, men whatever, det är tidsfördriv !;D
nu åker jag och tränar mina kära små barn i friidrott ! take care .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0