I have you to thank

min kväll igår blev mer än lyckad !:D carro,jocke&jag åkte till alvesta o köpte massa godis som i sedan proppade i oss, två stora chipspåsar, 4godispåsar och annat smått o gott låg 20min senare i våra magar ! mätta och belåtna la vi oss i sängen o kollade på Pretty Woman, men 15min senare kom martin,simon & sara och sjöng singstar med oss !;D vid 12, gick vi en runda, stötte på tott och tobbe, sen kom också åsedakillar och hälsade på i storstaden !^^ haha, kul kväll ! jag va hemma halv 2, sjukt trött ! dagen har jag spenderat med lillasyster, vi har provat kläder, solat och bara pratat (y) brabra ! nu ska jag  duscha, snart kommer det folk hit och ikväll är det fest i stan !(y) graaajt ! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0