man and boy

.. engelskaboken, som ska vara klarläst om 2 veckor, läses sakta men säkert framåt.. går dock lite drygt, orkar liksom inte.. en kul dag i skolan, mycket skratt !avslappning på träningsläran, (y) mental träning också ! greejt ! hannah & jag träffade marielle en timma sen åkte dom hem :) jag väntade på carro, men innan det hann jag träffa anton en stund, också elin & dardan. toppen ! tjugo över 4 kom carro och jag på bussen, men jag va inte hemma förresns 5 ändå ;o så går det när man bor på fel sida av järnvägen i gemla ! inte bra ! men jag hade iaf ngt snyggt på andra sidan bommarna att kolla på (y) haha, ! det gillar vi . nu blir det fotbollsmatch med carro, B-laget spelar :) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0