marielle johansson

bättre tjej får man leta efter, verkligen ! <3 vi har tillbringat våran dag vid växjösjön för att steka satan !:D sen tog jag även mitt första dopp för iår ! greejt :D det blev myket tjejsnack som vi verkligen gillar! milkshake på glasskungen och massa mys blev det också, en helt underbar dag :) <3 vi träffade också Nico i 1,5h ungefär ! :D en mycket trevlig eftermiddag (y) jag kom hem vid 20.00, dåtog jag racercyklen o bikade ner till mullavad där carro,sara,martin,joke&simon höll hus ! jag tog mitt andra dopp för iår ! :D en toppendag, ! love it .


morsdag idag också :)
mamma fick ett superfint halsband, blommor och tårta !
hon är min förebild, min bästa vän,
min energiknippe, hon som får mig att skratta,
hon är min mamma! jag älskar henne, <3

Kommentarer
Postat av: marielle

du är obeskrivligt underbar johanna! (:

tack för en alldeles perfekt eftermiddag :) <3

2009-05-31 @ 22:24:45
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0