ny månad, nya möjligheter

kvällen igår, helt galen !:D jag säger då det : är det
valborgsmässoafton, så är det :) fina människor,
bra musik, sjukt mkt folk, elden, växjösjön, shaka
loss, amöba, mys & mycket mer (: tack johan, för
en sjukt bra fest. blev lite drygt på slutet, men that´s
life, i guess !:) ngr telefonsamtal med bästis, tack
för att du höll det du lovade :) bilder kommer senare,
nu åker jag till karlshamn med hela min släkt på pappas
systers sida (: fint väder, grillat, fika, fiske och massa
härliga skratt, som alltid :) fina människor helt
enkelt (: ha en toppenbra 1maj, :) och ni som springer
växjöloppet !:D KÖÖÖÖTTA (y) ikväll tar jag bussen till åseda,
pussss&kram, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0