you´re beautiful

simlärare - mattegenomgång iför nationella - samhäll - mattestugan med sofia - slutprov i specialidrott (y) min dag har varit en fin dag :) nu är alla slutprov avklarade, mitt sista va nog det lättaste provet jag någonsin gjort :) greaaat . mattenationella känns också bra nu, sofia och jag fick oss en genomgång på mattestugan av urika, mycket bra (:
träffade FINA marielle en stund, massa prat och en underbar tjej, henne tycker vi mycket om (: tack för att du är den du är!
nu kom hannah, vi ska på tjejfilmkväll ikväll ! sköt om er, LOOOOVE !

Kommentarer
Postat av: marielle

tack för att DU är den du är. <3 du är underbar!

2009-05-06 @ 20:49:01
URL: http://alltommarielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0