things changes

en underbar dag med släkten, mina kusinbarn är otroligt fina :) tjuv & polis, skorpinjonen.. och, ja, gud vet vilka lekar vi lekte ;) god mat, fina människor, mycket skratt och en grym dag! barndop för Molly !

det nalkades sedan bio för mig,hannah,louise,elin,christopher&erik. men efter lite missförstånd fick vi istället åka hem till mig, mysa framför 2 filmer, och skratta-prata ikapp. det gick likabra det. och jag hade en kanonkväll (: imorgon blir det jobb, sen filmkväll med en fin vän !


TOVE ÄR 18ÅR nuuuu :D :D
hon är en utav mina allra
bästa vänner, hon rockar,
hon är gryyyym :)<3

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh!Tack Johanna :) det är du som rockar ;)älskar dig <3

2009-11-15 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0