18!!!

detta är helt sinnessjukt! men jag har haft en magisk 18årsdag, eller helg kanske man ska säga! överraskning, efter överraskning, efter ännu en !
Fredag ; friidrottsbarnen med paketer och sång.
Lördagen ; Bortrövning, fina vänner och en underbar början.
Söndagen ; Surprise!!!

Dagen började med jobb klockan 08.50 :) jag spatserade in i simhallen klockan 08.30 och möttes av en skrikades erik , GRATTIS JOHANNA :D den killen, han gör mig glad! en härlig dag i simhallen. När jag kom till mitt skåp klockan 1 hade jag 44 missade sms, 20 missade samtal (y) ojojoj! min mobil kan inte mått bra. & igår kom sms efter sms klockan 00.00, ! sinnessjukt vilka fina vänner man har egentligen. När jag kom hem så låg många utav mina vänner gömda bakom soffan, hoppade fram, sjöng och tutade ! Presentöppning, tårta och massa skratt & prat! underbart! Resultaten av min födelsedag blev ; - En ett år äldre johanna, men växa upp på riktigt kommer jag nog aldrig göra, jag är alltid samma spralliga knasiga tjej, :) många fina presenter och överraskningar, fina vänner, tårta, spänning, kramar, skratt, åldersnoja, 170nya sms i inkorgen, ojojoj, låter mycket, men oj va fina alla är :) Efter en fantastisk dag la jag mig i bubbelbadet med ansiktsmask, hårinpackning, ögonbindel(TACK SIMONE, sjukt skönt:D), lugn musik och bara slappade, njöt och tänkte på alla fina människor som gjorde min 18årsdag så himla bra! Kvällen avslutades med min favoritmiddag, (som förövrigt mamma stått i lagat i 2 dagar nu), porterstek tillsammans med familjen:D HELT SINNES VA GOTT DET ÄR :D min familj är något extra, och jag älskar dom, mer än allt annat<3

Hannah&Carro, eran present var så fin, jag läser och kollar om o om igen (: otroligt fint av er! alla presenter har en lika stor del var, men den största delen , som jag tycker är mest värdefull, är att jag har dessa fina människorna som gör detta, och för att jag fick spendera denna helgen och denna dagen mer er.

& en ska till, TACK jennie, älskade lillasyster för allt du gjort idag (: pyntet, med ballonger, tårtan, bilderna i hela huset, halsbandet som alltid kommer betyda mer än allt och för att du är du (: LOVE!

världens bästa. <3

whats my age again?
18!!!!!!! :D:D:D

<3


Kommentarer
Postat av: carro

Varsågod vännen! och allt som står i boken är verkligen sant! jag menar varje ord ! :) <3

Vad bra att du blev glad, det gör även oss glada :D

jag älskar dig!

nu är du 18 år, ! <3

2009-10-04 @ 19:55:35
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: LOUISE

GRATTIS BÄSTA JOHANNA!

2009-10-04 @ 20:14:25
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: Sara

nu är det du som får mig att gråta min fina vän, att du har haft en bra födelsedag gör mig så otroligt glad, jag är patetisk och allting, men att få se dig idag, att få se ditt fina leende gjorde mig tårögd, att veta att det finns så många som älskar dig.

Nästa helg kommer bli kanon, det ska jag se till ! <3

2009-10-04 @ 20:54:00
Postat av: johanna

FINA, FINA NI :) ni lyser upp min dag <3

2009-10-04 @ 22:43:51
Postat av: Liselotte

GRATTIS JOHANNA <3 :D

2009-10-06 @ 17:35:05
URL: http://liselottes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0