ät som din idol!

att göra det projektarbete vi gör, är något otroligt kul och lärorikt (: idag & igår har jag spenderat mina dagar genom att jobba med UF, prata med Christffer Lindhe(som förrövrigt är min stora idol), lärt mig saker om positivitet, smsat med Niklas Wiberg i en och en halv timma, och mailat med sveriges största idrottare :D haha, galet kul. Svaret jag fick av Christoffer idag, om hur han orkar vara så positiv, och hur man verkligen gör för att orka var såhär ;
-När du har framgångar, små som stora, kan vara vad som helst, allt från förbättrade simtider till bra kompisar, ta till vara på dem och se tillbaka till dem när du får motgångar. Det fungerar i alla fall bra för mig. 
- Vill man så lyckas man, allting är möjligt!

den här killen är helt otrolig! & som jag har försökt nå honom, har ringt nästan varje vecka, verkligen inte gett upp.., och igår svarade han :D jag log hela tiden :) han är en stor förebild.

--------------------------

kvällen med sara igår var helt fantastisk (: bubbelbad, spa, godis, choklad, fruktsallad, maaaassa prat & film ! kanon helt enkelt. Du är en fin människa min vän <3

det är svårt att koplla på det stra leendet när man helst av allt vill gråta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0