It´s my life

en helt brutalt bra kväll igår!
började hos nikki med förfest tillsammans med AmandaB, Pamela, Marika, Hannah, Lisa, Nikki, Alexander och Erik. Vi tog sedan taxi till Risinge, där det nalkades ID-fest! folk kom i omgångar, taxi, buss, bil.. Limosin(!!) haha, sjukt! men tillslut va alla där, och det skakades rumpa, sjöngs och pratades oavbrutet hela kvällen! festen var helt galen, och det finns knappt ord, sjukt sköna människor, ID-folket är ju helt otroligt goa! like it. (y) kvällen avslutade runt 3snåret då pappa hämtade mig, tobias och tobias och åkte hem mot växjö igen :) bilresan hem var otroligt intressant, sjukt sköna killar! vid 4 någongång kom jag i säng, och klockan 8 ringer klockan, dags för jobb.. jag tvingade mig upp, och klarade det. en sjukr dryg dag dock, och efter jobbet var det utbildning.. nu är jag äntligen hemma, men ska snart ute o gå med 4 utav mina fina vänner! hoppas alla mår bra, <3



crazy va ordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0