det starke är inte den som aldrig faller ..

utan den som orkar resa sig igen.

så sant.. så sant!

en underbar dag faktiskt (: började med träning på IK med Lena, lite småövningar & rörlighet.  Gick bra om man räknar bort andningsbesvären somjag inte vet vart dom kom från. Skola sen iaf, mycket fina männsikor! & kortspelet med Erik,Christoffer & Hannah var en hit, precis som i maten! ;d galen dag! efter  skolan begav oss hannah,louise, carro & jag till stationen! sen tillbringade jag en tid vid datorn, kollade mail osv (: Jag kan säga att Dagges mail fick mig att le, han är en himla bra lärare som förstår. & jag är glad att vi har han som idrottslärare! Nu ska tisdagsmorgnarna tillbringar på Idrottskliniken, det blir toppen! vid halv 7 började barnträningen, jag hade planerat en (enligt mig) sjukt rolig träning :D:D allt mellan frekvenstävling till jooooobbbiga intervaller och avslappning :) barnen gillade det, och skrattade så gott som hela tiden! och min superpositivitet smittar av sig, även på dom! och tillslut, tyckte alla att det va kul att springa dessa långa intervaller! dom är grymma! :) efter träningen ringde zacke och jag pratade i ungefär en timma med honom :) han är så himla bra! c arro&simon åkte bussen tsms med mig hem. och nu sitter jag i min säng o väntar på bättre tider :D

imorgon ska jag plugga teori, sen packa inför skol-sm i helgen :D:D det kommer bli en topppenhelg med två utav mina bästa boråsare, och alla fina växjö-folk :D greaaaat!




Kommentarer
Postat av: LOUISE

Så du ska till skol-SM. Va roligt! Då ses vi där :) <3

2009-09-09 @ 15:26:10
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0