hos dig är jag stark

Will you raise me up?
Will you help me down?
Will you help get me right out of this Godforsaken town?
Will you make it all a little less cold?

--------------------------------------------------------------
underbart fina ; I would do anything for love.
:) superbra! jag ler fortfarande efter en helmysig
kväll igår ! jag har världens tur att ha dessa fina
människor omkring mig. Idag skulle jag egentligen fått
besök, men efter en liten missuppfattning, så blir det inte
så, tyvärr. en annan dag :) ikväll blir det kräftskiva med
familjen, hannah, amanda, och familjen eriksson(y)
kanon! sen filmkvälll med underbara vänner.
Sara,Carro,Joakim,Martin,Simon,Hannah! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅÅÅÅH !

Johanna, jag vet inte redigt.

Men jag går fortfarande runt i världens lilla lyckorus ända sen i torsdags och det är väldigt ovanligt.

Men jag är glad att jag har dig och idag får vi sjunga ännu mer med våra fantastiska röster ! :) <3

2009-09-05 @ 16:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0