ingen soldat

Min dag,
Skola, UF-möten, Linn,Anna,Hannah&Johanna,
matlagning, skratt, friidrotts"fest".
låter spännande, right? :D en mycket givande dag iallafall (:

effe räddade min dag idag ;
Jag och Miriam har pratat en del om dig. Och vi kom fram till att du är en av jordens mest äkta människor. Jag har, under det året jag hittills kännt dig, fått se så fruktansärt många av dina goa leenden och skratt. Det glädjer mig lika mycket varje gång. Att se någon som lever för andra. Någon som verkligen bryr sig och inte bara säger det. Någon som aldrig pratar bakom ryggen. Någon som ger av sig själv till andra, för andra. Det är du!
Tack Johanna!
Kram

jag kan säga att en del tårar har fallit från mina ögon efter det(: otroligt fint! & hans dunderpresent från mig o hannah kommer bli en succé :D:D

nu är det nattdags (: imorgon ska jag våga doppa mig på simlärarutbildningen till höften :D:D pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0