jag har väntat på ett regn

You gave me one good reason
To fight and never walk away

en underbar dag (: skola, där den mesta tiden
spenderades med mina fina vänner! sen hem,
sov en stund, hannah & jag åkte därefter till stan
för att umgås med linn, anna, tove och mimmi.
det blev bio, där vi även stötte på marielle&anthon,
sen också Anna&Hektor :) superbra! efter bion begav oss
hannah o jag hem till Alexander. Där även, Fredrik, Robin,
Simon, Simon, Martin, Mattias, Martin, Fredrik, Alexander, Felicia
och en annan tjej var! mycket trevligt faktiskt. Jag önskar
dock att vissa saker vatt annorlunda. Alkoholen förstör
allt för dig.. men det va bra ändå :) många härliga skratt.
nu har jag tillbringat en stund hemma hos extrafamljen
tillsammans med mamma&pappa! Adam är världens bästa
lillebror :) funkis på växjöolympiaden imorgon med hannah :D
KALAS (: godnattttt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0