kom ihåg mig

fredag ; alex&zacke kom med tåget runt 19.00-tiden :) tre glada vänner kramades glatt på stationen! vi hade såååå mkt att prata om kan jag lova ! låg uppe till 03.00 ungefär, bara pratade, skratta, myste,  "kollade" film,  va ute o gick, skrattade ännu mer , och jag mådde så bra! åh, va bra ni är <3

lördag, 05.15, klockan ringde, vi va så gott som döda :p men bussen halv 7 kunde inte vänta, nu va vi på väg mot västerås :) så förväntansfulla, så glada, och så mkt att prata om, nu även med ett 30-tal andra glada friidrottare :) bussresan gick väl lite segt, men tillslut va vi framme! jag träffade martin :D den killen är helt sinnessjukt bra! jag virrade mest runt som en yr höna sen,  pratade med folk, skrattade och hejade! på kvällen blev det mat med fina vänner, mys och skratt (: åh, I like it!

Lördagen, MARTIN VANN HÄCKEN! jag ljuger om jag säger att jag inte varit så glad sen förra året när jag hoppade så klångt i längd! jag hoppade, skrek, skrattade jag va helt galen :D han va så glad! när vi sedan träffades, så blev det den största kramen ever, :) vi åt sedan mat, och kollade tävlingar! det gick bra för växjö, och jag gick  mest runt o njöt av alla fina resultat (: på kvällen blev det Thaimat, utskämmning på högsta nivå, och mycket mys med underbara vänner! Jag satt sedan på en parkbänk, tillsammans med erik i ngn timma, o pratade! den killen, tillsammans med hannah, louise, sofie och martin, räddade min helg :)

Söndagen, en utav de sorgligaste dagarna i mitt friidrottsliv .. att säga hejdå, är inte kul. att veta att man inte kommer till att träffa en utav sina bästa killkompisar, på väldigt väldigt länge, är hemskt. Martin, jag vill inte detta. Det var hemskt, gråt blandat med skratt, mycket ta-igen prat och många stora kramar, du är så otroligt fin, min vän<3 bussresan hem va toppen, de tre första timmarna.. sen fick jag leva på värktabletter i 3timmar.. jag grät, i tre timmar, inte för att jag hade så otroligt ont, utan för att jag kommer få leva med detta, om inget mirakel sker.. det var otroligt hemskt! Erik, Sofie, Marielle Hannah & Louise, utan er.. ingenting,<3 jag har sagt det innan, och jag säger det igen, MARIELLE JOHANSSON! du är en utav de finaste vännerna jag har, <3

Måndag, jag va o lämnade zacke&alex på stationen vid 08.00, det är en lättnad att nu får vara helt sjäv igen (: jag blev väldigt trött på allt under helgen, och igår ville jag hellst av allt sova själv. MEN, dom har räddat en del av min helg, och det är jag glad för :) ni är så himla bra, mina kära vänner, <3 tack för allt!

nu ska jag sova en stund, sen börjar skolan vid 11.45 (: PUSSSSSSSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0