monday

ännu en måndag (: en annorlunda sådan dock! Hade möte på morgonen med UF, sen blev det natur, hade därefter 2 inställda lektioner, så hannah & jag åkte hem, åt lite, sen in till stan igen ! Paintball stod på schemat tillsammans med 17 underbara vänner :D sjuuukt roligt att se alla springa runt som yra höns ;D jag fick vara fotograf, vilket jag inte hade ngt alls emot. Det såg ut att göra rätt ont att bli träffad av dessa kulor faktiskt ;p vi grillade sedan korv och bara mös framför elden (: en toppenkväll helt enkelt!

när jag kom hem gick jag till carro, träffade även gustav & tobias :) mycket mysig och rolig kväll (y)

min dator är knas, så jag lånar jennies, sjukt dålig uppdatering ;) men that´s life my friends! ha det bra <3

världens bästa hannah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0