stresshantering? jaaatack!

att helt plötsligt komma in i ett stadie där jag måste ta allt ansvar, jag måste hålla tider, jag måste planera mina dagar för att hinna med.. det är ett stort steg för mig! sjukt stort. 

Idag har min dag sett ut såhär :
Buss till stan : 08.12.
Två läxförhör, två lektioner
Sluta skolan : 10.40
Träffa Hannah&Carro: 11.00
Buss hem: 12.20
In till stan igen: 12.50
Lunch på Stan: 13.15
Fotodag: 14.15-15.30
Garageutbildning: 15.35-17.45
Köpa nya skor med mamma: 18.00
Hämta Jennie: 18.30
& nu ser min kväll ut såhär : TEORIPLUGG!!
inte okej..

imorgon är dagen likadan, fast nu ska jag även trycka in en körlektion, en sjukgymnasttid, ett möte med rådgivare inför UF, och planera träningen, fast då försvinner garageutbildning och hannah&carro.. ;p jag får panik ;o jag behöver oskar, nununu!!!

Men med min kalender går allt som på räls :) ikväll efter plugget, så blir det avslappningsband och sova tidigt :)


TACK HANNAH&CARRO
för det ni gör, inte för att jag vet vad det är :) men det gör att jag kan se framåt, o att jag kan hoppas på ngt bra inför min födelsedag!  :D:D


Kommentarer
Postat av: carro

TACK själv Johanna!

det är så kul att planera nånting för dig för du är verkligen värd detta! <3

2009-09-23 @ 21:00:34
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0